Alpaslan Kelleci, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünden şeref derecesiyle mezun olmuştur. Pazarlama ağırlıklı İşletme Yüksek Lisansını ABD’de tamamlamıştır. 2000 ile 2016 yılları arasında özel sektörde çalışmış, ürün ve iş geliştirmenin yanı sıra, pazarlama ve satış alanlarında yöneticilik görevlerinde bulunmuştur. Doktorasını İşletme Yönetimi alanında tamamlayan Alpaslan Kelleci, Journal of Macromarketing ve Sustainability gibi alanının önde gelen dergilerinde makaleler yayınlamıştır. İlgilendiği alanlar arasında pazarlama stratejisi ve teorisi, pazarlama sist...
Alpaslan Kelleci, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünden şeref derecesiyle mezun olmuştur. Pazarlama ağırlıklı İşletme Yüksek Lisansını ABD’de tamamlamıştır. 2000 ile 2016 yılları arasında özel sektörde çalışmış, ürün ve iş geliştirmenin yanı sıra, pazarlama ve satış alanlarında yöneticilik görevlerinde bulunmuştur. Doktorasını İşletme Yönetimi alanında tamamlayan Alpaslan Kelleci, Journal of Macromarketing ve Sustainability gibi alanının önde gelen dergilerinde makaleler yayınlamıştır. İlgilendiği alanlar arasında pazarlama stratejisi ve teorisi, pazarlama sistemleri, makro pazarlama ve sürdürülebilirlik pazarlaması bulunmaktadır.
Makaleler
Four-Stage Model of Marketing Systems Evolution: A Theoretical Framework for Sustainable and Inclusive Markets
, 2024
Sürdürülebilir Havayollarının Tüketici Tarafından Kabulünü Etkileyen Teşvik Edici Faktörler
, 2024
A Guiding Framework for Levels of Sustainability in Marketing
, 2021
Customer Orientation, Innovation and the Mediating Role of Crowdsourcing in Organizational Performance
, 2020
Four-Stage Model of Value Creation for Sustainability-Oriented Marketing: En Route to Participatory Marketing
, 2022
Key Determinants of Luxury Marketing Accordant with Sustainability-Oriented Value Perspectives
, 2022
Power-Based Typology of Marketing Systems: Foundation for Alternative Marketing Theory in the Post-Capitalist Marketing Era
, 2023
Z kuşağının sürdürülebilir tüketim davranışını etkileyen faktörlere yönelik keşifsel bir araştırma
, 2022
DETERMINANTS OF SUSTAINABLE CONSUMPTION BEHAVIOR: A FIELD STUDY ON TURKISH GEN Z
, 2023
(Consistent) PLS-SEM vs. CB-SEM in Mobile Shopping
, 2023
Bildiriler
Social Sustainability via Digital Financial Inclusion in the Banking Industry - Çalış Gülbeyaz, KELLECİ ALPASLAN
Sosyal Bulaşıcılık Kuramı Çerçevesinde Dijital Toplulukların Pazarlamadaki Önemi - Şahiniz Selin, KELLECİ ALPASLAN
Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Açıklamada Kullanılan Teorik Yaklaşımlar - KELLECİ ALPASLAN