1996 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olan Bahar Divrik, yüksek lisansını İngiltere University of Leeds’de Tekstil Yönetimi alanında tamamlamıştır. 20 yılı aşkın sektörel deneyimi bulunan Bahar Divrik, 2018 yılında İstanbul Medipol Üniversitesinde "Yönetim ve Strateji" doktorasına başlamıştır. 2022 Ağustos ayında doktora programını tamamlayan Bahar Divrik Temmuz 2024’den itibaren İstinye Üniversitesinde doktor öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır....
1996 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olan Bahar Divrik, yüksek lisansını İngiltere University of Leeds’de Tekstil Yönetimi alanında tamamlamıştır. 20 yılı aşkın sektörel deneyimi bulunan Bahar Divrik, 2018 yılında İstanbul Medipol Üniversitesinde "Yönetim ve Strateji" doktorasına başlamıştır. 2022 Ağustos ayında doktora programını tamamlayan Bahar Divrik Temmuz 2024’den itibaren İstinye Üniversitesinde doktor öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.
Makaleler
Turkish textile and clothing SMEs: Importance of organizational learning, digitalization, and internationalization
, 2024
Turkish textile and clothing SMEs: Importance of organizational learning, digitalization, and internationalization
, 2024
Turkish textile and clothing SMEs: Importance of organizational learning, digitalization, and internationalization
, 2024
Relation Of Digitalization And Internationalization For Smes; Evidence From Turkish Textile And Clothing Industry.
, 2024
KOBİ’lerin Örgütsel Öğrenme, Dijitalleşme ve Uluslararasılaşma Süreçleri Üzerine Nitel Bir Çalışma/ A Qualitative Study on Organizational Learning, Digitalization and Internationalization Processes of SMEs
, 2022
A QUALITATIVE STUDY ABOUT INTERNATIONALIZATION OF TURKISH TEXTILE & CLOTHING INDUSTRIES
, 2022
Uluslararası İşletmecilik Teorilerine Kavramsal Bir Bakış
, 2022
Boosting Life Satisfaction through Psychological Capital in the Presence of Job Security: A Case Study of Turkey
, 2023
Employee Involvement in Sustainability Projects in Emergent Markets: Evidence from Turkey
, 2023
Kitaplar
Fostering Organizational Sustainability With Positive Psychology – IGI Global
Marketing Innovation Strategies and Consumer Behavior – IGI Global
Origin and Branding in International Market Entry Processes – IGI Global