Consumer Buying Behavior on Online Shopping
, 2023
The Importance of Modern Services Exports for the Developing Countries: The Case of the BRICS Economies
, 2023
Applications of Hesitant fuzzy sets and FTA for selecting the best risk- based
strategy for Green Manufacturing in GSC
, 2020
Optimizing Multi Cross-Docking Systems with a Multi-Objective Green Location Routing Problem considering Carbon Emission and Energy Consumption
, 2022
Optimizing Multi Cross-Docking Systems with a Multi-Objective Green Location Routing Problem Considering Carbon Emission and Energy Consumption
, 2022
ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER
, 2022
A COMPREHENSIVE ANALYSIS OF INTER-RELATIONSHIPS AMONG OVERALL SERVICE QUALITY, TRUST, SATISFACTION AND LEARNER’S LOYALTY WITHIN THE SUPPORTIVE VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING
, 2016
The Design of a Multi-Period and Multi-Echelon Perishable Goods Supply Network under Uncertainty
, 2022
Strategic supplier selection for renewable energy supply chain under green capabilities (fuzzy BWM-WASPAS-COPRAS approach)
, 2022
DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR
ARAŞTIRMA
, 2021
KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI SİSTEMLERİNİN KOBİ’LER KAPSAMINDA ÜLKE İHRACATINA ETKİSİ
, 2020
The Role of Customer Experience for Re-Visit and Purchase Intention: A Case Study of Amazon
, 2021
Pazarlama İletişim Aracı Olarak Yeni Medyada Dijital Etkileyiciler: Vloggerların Karakteristik Özellikleri ve Bilgi Birikimi Tiplerinin Vlogger İtibarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
, 2019
The preliminary Investigation of Brands’ Advertising Personality on Young Viewers’ Perceptions
, 2016
Can Vloggers Characteristics Change Online-Shopping Intentions? The Role of Word of Mouth Effect as a Communication Tool
, 2017
A Research Over the Relationship Between Fast Food Consumption and Consumer s Values Lifetsyles in Turkey
, 2013
Internationalization Process of Retailing in Turkey and Current Implications
, 2007
KUYUMCULUK SEKTÖRÜNDEKİ İŞLETMELERİN MARKA DEĞERİNİN ÖLÇÜLMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
, 2019
BİREYLERİN MODA SATIN ALMA DAVRANIŞI VE SOSYAL MEDYA KULLANIMI İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
, 2019
Pazarlama İletişim Aracı Olarak Yeni Medyada Dijital Etkileyiciler: Vloggerların Karakteristik Özellikleri Ve Bilgi Birikimi Tiplerinin Vlogger İtibarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
, 2018
A New Knowledge Society Index Global Tendencies and an Analysis of Turkey
, 2015
Can Vloggers Characteristics Change Online-Shopping Intentions? The Role of Word of Mouth Effect as A Communication Tool
, 2017
A New Knowledge Society Index: Global Tendencies and an Analysis of Turkey
, 2015
Internationalization Process of Retailing in Turkey and Current Implications
, 2007
Türkiye de İkamet Amaçlı Konut Pazarının Makroekonomik Değişkenler ile İlişkisi
, 2013
Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi Ayakkabı Sektörüne Bir Uygulama
, 2011
Türkiye de İnternet Bankacılığı Ürünleri Üzerine Pazar Trend Analizi
, 2011
Consumer Involvement and Brand Sensitivity of University Students in Their Choice of Fashion Products
, 2010
A Research About the Relations Between Consumers Values Lifestyles and Fast Food Consumption in Turkey
, 2013
Comparison of Fashion Shopping Behavior Due To The Different Periods of The Season An Application of Multinominal Logistic Regression Analysis
, 2013
The Perceived Risk and Value Based Model of Online Retailing
, 2012
Consumer s Purchasing Behavior Patterns on the Conceptualization and Emergence of Organics Industry in Turkey
, 2011
Consumer s Purchasing Behavior Patterns on the Conceptualization and Emergence of Organics Industry in Turkey
, 2011
Supply Chain Management A Research Implication on Carbonated Drink Sectorand An Analysis of Cola Market
, 2009
Improving Made In Effect of Turkish Fashion Branding In The Age of Marketing How to Become Competitive
, 2009
Lateral Marketing Strategy as a Tool for Value Creation A Case Study of Dairy Products Industry in Turkey
, 2008
A New Knowledge Society Index Global Tendencies and an Analysis of Turkey
, 2015
Bildiriler
TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA - YILDIRIM FİGEN, DEVELİ EVRİM İLDEM
The Leadership Challenges of Innovations: The Case of Turkish Textile Industry - YILDIRIM FİGEN,DEVELİ E İLDEM,BAYAZIT DİDEM ZEYNEP
How to Improve Made in Effect of Turkish Branding: New Approaches to Government Support-Turquality - YILDIRIM FİGEN,KARABULUT AHU TUĞBA
Üretim Sürecinde Tedarik Zincirinin Önemi ve Maliyet Yönetimi - Türker Masum,YILDIRIM FİGEN,BİÇER ALİ ALTUĞ
Ürün Yaşamı Yönetiminde Üretimin Yeniden Yapılandırılması - Türker Masum,YILDIRIM FİGEN,DEVELİ EVRİM İLDEM,BAYAZIT ŞAHİNOĞLU DİDEM ZEYNEP
Ülke Menşei Etkisi Kırgızistan Beyaz Eşya Sektörüne Bir Uygulama - GÜRDAL SAHAVET,DEVELİ EVRİM İLDEM,YILDIRIM FİGEN
Importance of Supply Chain Marketing Cost Management During Production Collobration in Supply Chain in Case of Turkish Retailing Sector - GÜRDAL SAHAVET,DEVELİ EVRİM İLDEM,YILDIRIM FİGEN
The Effect Of Marketing Cost in Strategic Planning - DEVELİ EVRİM İLDEM,BAYAZIT ŞAHİNOĞLU DİDEM ZEYNEP,YILDIRIM FİGEN
Entrepreneurship Could Be The Answer of Sustainable Competitiveness During Internationalization of Turkish Retailing - KARABULUT AHU TUĞBA,Ersun Ayşe Nur,YILDIRIM FİGEN
How to Improve Made in Effect of Turkish Branding New Approaches to Government Support Turquality - Ersun Ayşe Nur,YILDIRIM FİGEN,KARABULUT AHU TUĞBA
Tüketicilerin Yenilikçiliğe Bakış Açılarına Göre Yaşam Tarzları ile Algılanan Kalitenin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinin Ölçülmesi ve Dayanıklı Tüketim Ürünlerinde Bir Uygulama 2008 Adana - YILDIRIM FİGEN,DEVELİ EVRİM İLDEM
Kitaplar
THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS – SCALA
SEKTÖRLERİN VE MESLEKLERİN GELECEĞİ – HİPER YAYIN
Reklam Çekicilikleri: Marka İletişiminin Sihirli Anahtarı – Nobel Bilimsel Eserler
Oyun Değiştiren Güç: Yapay Zeka – BETA YAYINCILIK
Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik – Beta Yayınları
Oyun Değiştiren Güç:Yapay Zeka – nobel
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry – IGI Global
Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik – Beta Yayınevi
Marka Sloganları Türkiye Sigorta Pazarına İlişkin İçerik Analizi – Beta Yayınevi
Bireysel Kredi Kartları Ve Tüketici Davranışı Türkiye de Kredi Kartı Kullanımına İlişkin Tutum Ve Yaklaşımlar Üzerine Bir Araştırma – Türkmen Yayınevi