1989 yılı Boğaziçi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Lisans, 1996 yılı Dokuz Eylül Üniversitesi İngiliz Dili ve Eğitimi ve 2005 yılı Yeditepe Üniversitesi İşletme dalında Yüksek Lisans, 2003 yılı Orta Doğu Teknik Üniversitesi İngiliz Dili Öğretimi dalında Doktora derecelerini almıştır. Çeşitli öğretim kurumlarında İngilizce öğretmeni, İngilizce okutmanı, öğretim görevlisi, şube müdürü, bölüm başkanı gibi görevlerde bulunmuştur. Çok sayıda sözlü ve yazılı tercüme görevi yerine getirmiştir. Öğretim yaklaşımları, yabancı dil öğretimi ve tercüme çalışmaları ilgi alanlarındandır....
1989 yılı Boğaziçi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Lisans, 1996 yılı Dokuz Eylül Üniversitesi İngiliz Dili ve Eğitimi ve 2005 yılı Yeditepe Üniversitesi İşletme dalında Yüksek Lisans, 2003 yılı Orta Doğu Teknik Üniversitesi İngiliz Dili Öğretimi dalında Doktora derecelerini almıştır. Çeşitli öğretim kurumlarında İngilizce öğretmeni, İngilizce okutmanı, öğretim görevlisi, şube müdürü, bölüm başkanı gibi görevlerde bulunmuştur. Çok sayıda sözlü ve yazılı tercüme görevi yerine getirmiştir. Öğretim yaklaşımları, yabancı dil öğretimi ve tercüme çalışmaları ilgi alanlarındandır.
Makaleler
Are English Language Teachers Assessment Literate?
, 2021
Bildiriler
Use of L1 in the EFL Classroom as a Useful Tool - SARI RAHİM
Input-Based Instruction As An Alternative To Intensive English Programs - SARI RAHİM
Is Output Possible Without Prior Output Practice? - SARI RAHİM
Yabancı Dilde sadece Dinleme-Okuma Yaparak Konuşma ve Yazma dahil Dört Becerinin Geliştirilmesi - SARI RAHİM
Forming an Effective EFL/ESL Program for Students of Medicine - SARI RAHİM
Is Output Development Possible Without Prior Output Practice? - SARI RAHİM
Yabancı Dil Öğretimi Programlarının Oluşturulması ve Dikkate Alınması Gereken Önemli Faktörler - SARI RAHİM