2015 yılında Mersin Üniversitesi İşletme Bilgi Yönetimi Bölümü’nde Lisans eğitimini tamamlayan Gözde KANDEMİR ÇOMOĞLU, 2015 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde başladığı Pazarlama alanındaki yüksek lisans eğitimini 2018’de tamamlamıştır. 2018 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü’nde Pazarlama Bölümünde Doktora eğitimine başlamıştır. 2022 yılı itibariyle Doktora programını başarıyla tamamlayıp Doktor ünvanını almaya hak kazanmıştır. 2023 yılı itibariyle İstinye Üniversitesi Meslek Yüksekokulu E-Ticaret ve Pazarlama Programında Dr. Öğretim Üyesi olarak göre...
2015 yılında Mersin Üniversitesi İşletme Bilgi Yönetimi Bölümü’nde Lisans eğitimini tamamlayan Gözde KANDEMİR ÇOMOĞLU, 2015 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde başladığı Pazarlama alanındaki yüksek lisans eğitimini 2018’de tamamlamıştır. 2018 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü’nde Pazarlama Bölümünde Doktora eğitimine başlamıştır. 2022 yılı itibariyle Doktora programını başarıyla tamamlayıp Doktor ünvanını almaya hak kazanmıştır. 2023 yılı itibariyle İstinye Üniversitesi Meslek Yüksekokulu E-Ticaret ve Pazarlama Programında Dr. Öğretim Üyesi olarak göreve başlamıştır.
Makaleler
A RESEARCH ON THE ROLE OF CONSUMER INVOLVEMENT AND PRODUCT KNOWLEDGE LEVELS ON PURCHASING DECISIONS
, 2019
Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi
, 2022
Analysis of consumer behaviour variables influencing the adoption of mobile banking
, 2023
Bildiriler
DİJİTAL TEKNOLOJİLER VE DİJİTAL PAZARLAMA YAKLAŞIMI AÇISINDAN METAVERSE PAZARLAMADA MÜŞTERİLERİN İLGİLENİM DÜZEYİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDE ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA - ONURLU ÖZLEN, KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE
Kitaplar
Sürdürülebilirlik ve Toplumsal Dönüşüm – Nobel
İŞLETME VE İKTİSAT ARAŞTIRMALARI – EFE AKADEMİ
İŞLETME BİLİMİNDE MUHASEBE, PAZARLAMA VE ORGANİZASYON KONULARI – EKİN YAYINEVİ
The Essentials of Today's MARKETING 2 – Efe Academy Publishing
Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi – Hiper Yayın