He graduated from Boğaziçi University, Department of Turkish Language and Literature in 2005 and started his MA at Marmara University, Department of Turkish Language and Literature. Ahmet Rasim corpus conducted by this department participated in the text analysis index study and completed his master's degree in 2008. He started his doctorate studies in the same department and received his doctorate degree in 2016 with his thesis on the ideas movements of Tanzimat period. In April 2017, he started to work as a faculty member in the Department of Turkish Language and Literature at İstinye Univer...
He graduated from Boğaziçi University, Department of Turkish Language and Literature in 2005 and started his MA at Marmara University, Department of Turkish Language and Literature. Ahmet Rasim corpus conducted by this department participated in the text analysis index study and completed his master's degree in 2008. He started his doctorate studies in the same department and received his doctorate degree in 2016 with his thesis on the ideas movements of Tanzimat period. In April 2017, he started to work as a faculty member in the Department of Turkish Language and Literature at İstinye University. Since 2005, he has worked as an editor at various publishing houses. He worked as a screenwriter in the cartoon works. He was invited as a speaker to panels and workshops on education. He participated in many international and national congresses. He has many articles in national and international refereed academic journals. He is also an academic referee in some journals. He also writes for various literary magazines.
Articles
Örtük Okur’un İzinde Kurmaca Anlatılarda Kurt/Mankurt Fenomenleri: Kan Davası, Gün Olur Asra Bedel, Kassandra Damgası, Dişi Kurdun Rüyaları, Cesur Yeni Dünya, Ölüm Hükmü
, 2024
Georg Lukacs Gerçekçiliği Üzerinden Yakup Kadri ve
Ankara Romanı
, 2023
Namık Kemal’in Selimiyye Adlı Naziresinde İttihâd-ı İslam Hedefi
, 2016
Tanzimat Yazarlarına Göre Endülüs’ün Yıkılış Sebepleri
, 2017
Reports
Kahramanlar Bağlamında Masalın Biçimbilimi ve Bereketli Topraklar Üzerinde - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Cengiz Aytmatov'un Romanlarında Karın Hoyrat Yüzü - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Mizancı Murat ve Turfanda mı Yoksa Turfa mı? Romanında İstanbul’a Göç Teması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Namık Kemal’in Eserlerinde Ölümün Destanlaştırılması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Yenilikçi Tanzimat Aydınlarının İslam’ın Köklerine Yönelişi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Abdülhak Hâmid’in Endülüs ve İlhanlılarla İlgili Piyeslerinde Milletin Birlik ve Beraberliğinin Önemi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Yeni Türk Şiirini İslam Estetiğinden Ayıran “Benlik” Mekanizmasının Epistemolojik Temelleri - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Tanzimat Edebiyatı’nda Üstat-Talebe İlişkisi - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Namık Kemal’in Eserlerinde Ölümün Destanlaştırılması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Namık Kemal’in Eserlerinde Ölümün Destanlaştırılması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Namık Kemal’in Eserlerinde Ölümün Destanlaştırılması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Namık Kemal’in Eserlerinde Ölümün Destanlaştırılması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Namık Kemal’in Eserlerinde Ölümün Destanlaştırılması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Namık Kemal’in Eserlerinde Ölümün Destanlaştırılması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Namık Kemal’in Eserlerinde Ölümün Destanlaştırılması - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Eğitim Metotları - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Medresetüzzehra Modeli - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Eğitimde Bir Yol Haritası - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Eğitimde Bir Yol Haritası - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Eğitimde Bir Yol Haritası - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Eğitim Metotları - GÜNDOĞDU MEHMET ALİ
Books
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, Öğretim Programları Okuryazarlığı, Öğretmen Kılavuz Kitabı, Temel Eğitimden Ortaöğretime Örneklerle – MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
Avrupa Macerasının Erken Dönem Bir Örneği Avrupa’da Bir Cevelan – Manas Yayıncılık
Türk Şiirinde Şehadet – Kesit Yayınları
Türk Şiirinde Estetik Öznenin Epistemolojik Dönüşümü – DÜN BUGÜN YARIN YAYINLARI